Servicedesk
In 2022 is onderzocht hoe de verdere verbreding om te komen tot een Servicedesk voor de gehele Bedrijfsvoering kan worden ingericht en of dit haalbaar is. Tevens is gekeken naar de onderlinge taakverdeling tussen I&A en ID, in 2023 wordt dit verder uitgewerkt. De applicatie Topdesk biedt een selfserviceportal en wordt ingezet als applicatie voor de interne dienstverlening, I&A, P&O, Salarisadministratie en Dagelijks Onderhoud. Medewerkers maken zelf meldingen aan en vinden in de applicatie extra informatie. Het systeem biedt meer mogelijkheden op het gebied van praktische inrichting van de backoffice. Bovendien is het in Topdesk mogelijk geworden een CMDB (centrale registratie van de hard- en software die je gebruikt) te beheren, panden in beeld te krijgen en rapportages te genereren die tevens voor de weergave via dashboards, kunnen worden ingezet. In Ouder-Amstel is het gebruiken van deze applicatie in plaats van het "binnenlopen" nog wel iets dat aandacht behoeft en waarin het team in de dienstverlening zoekt naar een juiste balans. In 2022 is de Servicedesk begonnen met structurele aanwezigheid van 1 dag per week in Ouder-Amstel.